Хорольський районний суд Полтавської області повідомляє, що у зв’язку з дефіцитом поточних видатків на забезпечення здійснення судочинства з 18 жовтня 2021 року тимчасово припинена відправка поштової кореспонденції по судових справах.
З метою недопущення порушення конституційних прав і свобод людини та громадянина, звертаємося до учасників судового процесу з проханням:
- при зверненні до суду зазначати про всі відомі засоби зв’язку - офіційні адреси, адреси електронної пошти, номера телефонів власні та інших учасників судової справи;
- використовувати сучасні альтернативні способи для отримання повісток, повідомлень та іншої інформації з суду, в тому числі процесуальних документів (копій судових рішень, виконавчих листів тощо);
- ознайомлюватися з датою призначення справи до розгляду на веб-сайті суду, в розділі «громадянам», «списки справ призначених для розгляду»;
- при подачі документів до суду надавати письмову згоду на надсилання судової повістки у вигляді SMS-повідомлень, вказуючи свій номер мобільного телефону;
- отримувати процесуальні документи електронною поштою через підсистему «Електронний суд».
Для того, щоб отримувати процесуальні документи електронною поштою через підсистему «Електронний суд» необхідно:
- зареєструватися в системі обміну електронними документами між судом та учасниками судового процесу (створити поштову скриньку електронного суду), розміщеній на офіційному веб-порталі Судової влади України за посиланням https://id.court.gov.ua/.
- для відображення справи у Вашому особистому електронному кабінеті необхідно через особистий електронний кабінет у підсистемі «Електронний суд» подати заяву про внесення даних РНОКПП до додаткових відомостей про учасника справи, в якій буде зазначений ваш РНОКПП.
Про відновлення відправлення поштової кореспонденції буде повідомлено пресслужбою окремо.